9.1.2019

Kaj odlikuje dober logo?

Kdaj lahko rečemo, da je logo dober in učinkovit? Preverite kriterije, s katerimi lahko ocenite vaš logo, bodisi obstoječega ali tistega, ki ga še razvijate.
18.3.2018

Stranka, te poznam?

Kaj je skrivnost uspeha dobrih prodajalcev in marketingarjev? Vedo, kaj se dogaja v glavah njihovih strank. Vedo, kako njihove stranke razmišljajo, s kakšnimi izzivi se soočajo, kako se vedejo, čemu verjamejo ... Pri svojem delu, razmišljanju in sprejemanju odločitev imajo svoje stranke nenehno pred očmi.
21.2.2018

Študije primerov, primeri uporabe, mnenja strank

Pridobivanje zaupanja potencialnih strank je pogosto težaško delo. Preden pridobite posel, morate dokazati, da ste sposobni uresničiti obljube vaših produktov ali storitev. Seveda lahko pripovedujete, kako ste odlični in boljši od konkurence, a na koncu morate vse to tudi trdno dokazati.
15.11.2017

Zakaj tudi vaše spletno mesto potrebuje HTTPS?

Googlova prizadevanja, da morajo biti vsi prenosi podatkov na internetu šifrirani in s tem bolj varni, se v letošnjem letu uresničujejo s konkretnimi potezami, s katerimi Google lastnike spletnih strani spodbuja k namestitvi HTTPS oz. k šifrirani izmenjavi podatkov. Zakaj to tehnično vprašanje zadeva tudi vaš marketing?
7.8.2017

Outsourcing marketinga: strošek ali investicija?

Ideja: prepustiti marketing zunanjim strokovnjakom in se osredotočiti na svojo glavno dejavnost, s katero ustvarjate najvišjo dodano vrednost. Gre pri tem za prelaganje stroška ali investicijo v boljše rezultate?