Vsebinski marketing vašega dogodka

Zaradi napornega dela pri organizaciji, upravljanju in vodenju poslovnih dogodkov, so tržne priložnosti, ki jih ponujajo takšni dogodki, pogosto prezrte. Vendarle je dogajanje pred, med in po dogodku pomemben vir informacij in materiala za komuniciranje poslovnih vsebin, ki dogodku dvignejo kakovostno raven in koristijo vašemu poslu. Aktivnosti namreč lahko izkoristite kot:

  • promocijsko orodje
  • prikaz in demonstracijo vašega dela
  • odnose z javnostmi
  • gradnjo zavedanja o blagovni znamki
  • povečanje dostopa do ciljne javnosti
  • dodajanje vrednosti storitvam za stranke
  • orodje za izobraževanje strank

Če niste prepričani, kako začeti, lahko na tem mestu najdete nekaj idej za vsebinski marketing o vašem dogodku.

Pred dogodkom

Ne čakajte na veliki dan. Vsebino pričnite ustvarjati in objavljati že veliko prej, da boste ustvarili zavedanje, navdušenje in interes za udeležbo na dogodku.

  • Intervjuji s ključnimi govorci ali pomembnimi udeleženci dogodka
    Kratki pogovori z osebami, ki bodo vključene v dogodek, bodo občinstvu dale dragocen vpogled v to, kaj lahko pričakujejo na dan dogodka in kakšne koristi bodo imeli z udeležbo.
  • Prikažite najboljše fotografije preteklih dogodkov
    Ponovno uporabite fotografije in spomnite na vsebine, ki ste jih ustvarili na prejšnjih dogodkih, in tako promovirajte prihajajoči dogodek.
  • Omogočite vpogled v zakulisje priprav
    Navdušenje in pričakovanje povečajte s posnetki ali fotografijami, ki razkrivajo ustvarjanje dogodka. Lahko uporabite t.i. time-lapse posnetke (pohitreni posnetki iz posameznih fotografij) priprav, hitri predogled posebnih gostov ali zakulisne posnetke spodrsljajev na vajah.
  • Napotki in nasveti, kako lahko obiskovalci dogodek doživijo še bolje
    Vedno je dobrodošel kratek video posnetek ali seznam, kaj posebej priporočate za udeležbo ali ogled. Prav tako je priročen načrt za premikanje po prostoru v času dogodka.

Med dogodkom

  • Aktivnosti na družbenih omrežjih
    ● Bodite aktivni na družbenih omrežjih, tweetajte med tem, ko se odvija program, delite fotografije, citate govornikov ali zanimive odgovore na vprašanja poslušalcev. Posnemite in delite kratke video posnetke dogajanja.
  • Kratek dnevni video posnetek ključnih trenutkov
    Vaš producent vsebin naj snema dogodek, opravlja razgovore z udeleženci in zmontira kratek video, ki povzame najpomembnejše v dnevu. Posnetek lahko občinstvu na koncu dneva predvajate tudi na velikem zaslonu. Vključite lahko material, ki ga udeleženci niso videli, kot so dejavnosti v zakulisju, spodrsljaji ipd.
  • Fotografski material
    Fotodokumentirajte dogodek – od odzivov občinstva, medsebojnega mreženja udeležencev do pomembnih trenutkov v programu itd. Delite posnetke z udeleženci dogodka in javnostjo na spletnih straneh in družbenih omrežjih.

Po dogodku

  • Odgovori na vprašanja
    Zanimivim govorcem le redko uspe odgovoriti na vsa vprašanja poslušalcev. Zberite vprašanja (z uporabo specializiranih aplikacij je to preprosto) in pridobite odgovore nanje, četudi je dogodek že mimo. Odgovore objavite na komunikacijskih kanalih: v e-mail obvestilniku, na družbenih omrežjih, na vašem blogu ipd. Udeleženci bodo veseli odgovorov na svoja vprašanja, ki jih niso mogli prejeti z odra.
  • Delite prezentacije z dogodka
    Včasih je vsebina že na dosegu roke. Prosite avtorje, da vam dovolijo njihove prezentacije deliti z udeleženci dogodka ali celo s širšo javnostjo.
  • Izdelajte video pomembnih trenutkov dogodka
    Video bo dal vašemu dogodku večjo trajnost. Vanj vključite kratke posnetke dogajanja v programu, vox populi občinstva in intervjuje s ključnimi govorci. To združite s privlačnimi posnetki lokacije in dneva ter zapakirajte v 2-3 minutni video povzetek.
  • Pišite o dogodku
    Poročajte o dogodku na vaše spletnem mestu, blogu ali novicah. Povzemite dejavnosti z dogodka, opišite prigode in nezgode, iz katerih se lahko bralec kaj nauči. V vse to vključite fotografije in video o vrhuncih dogodka. Fotografije vključite tudi v vašo sporočilo za javnost, ki ga pošljete medijem.
  • Izkoristite potencial sodelavcev in udeležencev dogodka
    K ustvarjanju vsebin povabite svoje sodelavce in udeležence, ki so dogodek doživeli vsak s svojimi očmi, izkušnjo in pričakovanji.
  • Izdelajte infografiko dogodka
    Infografika je eno najmočnejših orodij vsebinskega marketinga. Na dogodku zberemo raznovrstne podatke, ki jih lahko grafično predstavimo z nazornimi infografikami in le-te distribuiramo z komunikacijskimi orodji.
  • Komunicirajte po elektronski pošti
    Uspeh dogodka delite z vašim občinstvom tako, da jim pošljete elektronsko pošto, ki vsebuje materiale, nastale na dogodku. Zahvalite se jim za udeležbo in ne pozabite jih povabiti na prihodnje dogodke oz. k potencialnemu poslovnemu sodelovanju.

Za tiste, ki so vpleteni v načrtovanje, organizacijo in trženje dogodka, je običajno, da se počutijo preobremenjene in da nimajo na voljo dovolj virov. Zaradi tega se priprave tekstovnih ali slikovnih vsebin domislijo šele ob zaključku dogodka, ko je za to že prepozno. Najemite načrtovalca in oblikovalca vsebin (tekstovnih in slikovnih) ali pa svojim sodelavcem pravočasno dodelite naloge, da bodo poskrbeli za vsebino in njeno distribucijo, medtem ko se boste vi osredotočili na samo izvedbo dogodka.

25. 5. 2017