S kom boste sodelovali


Image

Mojca Parkelj

Delo na različnih področjih, povezanih z marketingom ter razvijanjem odnosov s trgom in kupci, zaznamuje ustanoviteljico Maridee, Mojco Parkelj že od leta 1996.

15 let vodenja marketinga v mednarodnem IT-podjetju NIL so pomembno doprinesla k njenemu razumevanju sveta IT-tehnologij in inženirskega okolja. Radovednost o novih tehnologijah, sledenje modernim tržnim modelom in dolgoletne izkušnje vodenja marketinške ekipe nadarjenih sodelavcev, so dobra osnova za nenehno inovativnost in preseganje standardov ter ustvarjanje dodane vrednosti za naročnika.

Njena vrednost temelji na močnih analitičnih in organizacijskih veščinah, fleksibilnem razmišljanju in izraziti ciljni usmerjenosti.


& Co.

Večino projektov Maridea izvaja na osnovi poglobljenega sodelovanja z naročnikom in njegovo interno ekipo. Pri kompleksnih in multidisciplinarnih projektih, kjer naloge presegajo zmožnosti samo ene stroke ali posameznika, oblikuje dinamične projektne teame z izkušenimi in preverjenimi specialisti na potrebnih področjih.

V naši ekipi specialistov so:

  • marketinški strategi in načrtovalci
  • oblikovalci vizualnih komunikacij in uporabniške izkušnje
  • specialisti za spletni nastop in družbena omrežja
  • specialisti za organizacijo dogodkov
  • tekstopisci
  • fotografi in video producenti

Kaj pravijo o nas


ŠPELA ŠKOF URH
Ravnateljica, Gimnazija Moste

Do sodelovanja z Marideo je prišlo v trenutku, ko na Gimnaziji Moste nismo našli prave ideje za to, kako prepričati širšo javnost, da delamo dobro, da so naši uspehi na marsikaterem področju primerljivi z uspehi zelo uglednih gimnazij. Strokovnjaki iz podjetja Maridea so razvili povsem nove, izvirne ideje o predstavitvi Gimnazije Moste javnosti, katere posledica je bilo večje zanimanje za gimnazijo, hkrati pa so njihove ideje prispevale k dvigu komunikacijske ravni in posledično povečale zadovoljstvo znotraj zavoda.

Sodelovanje profesorjev z dijaki in zunanjimi strokovnjaki in ustrezna predstavitev dejavnosti, ki jo je uporabila Maridea, je povečala vpis na gimnazijo, kar je bil želeni cilj.

Maridea je za predstavitev dejavnosti našla pristop, ki je bil najustreznejši za določeno starostno skupino strank.

UROŠ DOZET
Direktor prodaje, NIL d.o.o.

Po več kot 15 letih sodelovanja lahko zapišem, da je Mojca oseba, ki jo odlikuje profesionalen odnos do dela in do strank. Vedno stremi k doseganju jasno zastavljenih ciljev. Pri tem zna motivirati vse sodelujoče na projektih in poskrbeti za dobro timsko vzdušje, kar je pogoj za doseganje dobrih rezultatov. Kreativen pristop, interdisciplinarnost in želja po nenehnem izpopolnjevanju so lastnosti, ki so njena značilnost. Mojca je prav gotovo oseba, ki ji vedno zaupam, da bo izpolnila in presegla moja pričakovanja. To potrjujejo tudi mnogi uspešno izpeljani projekti in izjave končnih strank.

MATJAŽ JAUŠOVEC
Upravljalec blagovnih znamk, NIL d.o.o.

Z Mojco sva sodelovala pri številnih in raznovrstnih projektih – od priprave korporativne spletne strani do organizacije poslovnih dogodkov različnih tipov (delavnice, konference, VIP-dogodki, družabna srečanja...) in vedno je znala sestaviti ekipo, ki ji je uspelo stvari izpeljati po pričakovanjih in željah naročnika. Je odlična projektna vodja.

JOŽE SMREKAR
Direktor, LGB d.o.o.

Sodelovanje z Mojco Parkelj pri prenovi spletnega mesta www.lgb.si in pripravi prodajno-marketinških materialov je bil za nas strokovni in poslovni izziv. V naš kolektiv je vnesla svež pogled na to, kako se vedejo kupci in o čem razmišljajo. Njena ključna vloga je bila priprava vsebine za naše korporativno spletno mesto in tiskane materiale, s katerimi danes odstopamo od konkurence in dosegamo boljšo prepoznavnost pri kupcih.

V čem je Maridea posebna



Prilagodimo se naročnikovi dejavnosti, karakterju in zmožnostim

Široka mreža sodelavcev doma in v tujini nam omogoča sestavo projektne ekipe, ki je optimalna za naročnika. K projektu tako povabimo strokovnjake, ki razumejo naročnikovo branžo, cilje in podpirajo načrtovani proračun.


Tesno sodelujemo z naročnikom in njegovo interno ekipo

Najbolj smo uspešni, če smo član naročnikovega kolektiva. To nam omogoča boljše razumevanje poslovnega okolja in procesov naročnika, da lahko suvereno delujemo navzven v njegovem imenu.


Naročniku predajamo znanje

Integrirani v naročnikov kolektiv temeljiteje izkoristimo njegove potenciale in zmogljivosti ter povezujemo znanja in izkušnje notranjih in zunanjih strokovnjakov. Še več, naročniku ponujamo mnoge priložnosti za pridobivanje ali nadgradnjo svojega znanja.


Smo več kot marketing

Delujemo preko meja marketinga in soustvarjamo poslovne uspehe naročnikov – od osmišljanja poslovnih idej do iskanja novih priložnosti. Naročnikom pomagamo videti širšo sliko priložnosti in poiskati pravo pot, verjeti vanjo in vztrajati.

Tam, kjer se vsi bojujemo z enakim orožjem, bo zmagal tisti, ki bo bolj inovativen in originalen


Pri Maridei smo prepričani, da je inovativnost tista, ki ustvarja razlike. Inovativnost je naše vodilo za ustvarjanje višje dodane vrednosti, ko prispevamo k razvoju, uspešnosti in prepoznavnosti produktov naših naročnikov na trgu.