Zakaj fotografije izdelkov vplivajo na uspeh vaše spletne prodaje?

Če je bilo še nedavno za nakup želenega izdelka treba obiskati fizično trgovino, tam izdelek vzeti v roke, ga pregledati, pomeriti ali poskusiti – je danes postopek nakupa večinoma drugačen. Sodobni kupec že več kot 70% nakupne poti opravi sam; na spletu preveri informacije o izdelku in primerja ponudbe različnih ponudnikov. Kaj kupec na spletu izve o vašem izdelku in kakšen vtis le-ta naredi nanj, je zato izrednega pomena.

Predstavljajte si spletnega kupca, ko klikne na t.i. thumbnail (sličica za predogled), ker si želi izdelek ogledati pobliže. Pokaže pa se zamegljena ali zrnata slika! Ali celo slike sploh ni! Tudi če je fotografija ostra in jasna, si bo kupec verjetno želel izdelek pogledati iz različnih zornih kotov - kot bi ga imel v svoji roki. Če tega ne more storiti, se ne bo obotavljal zapustiti vašega spletnega mesta in oditi tja, kjer mu bo to omogočeno.

Z odličnim slikovnim materialom naših izdelkov spletnemu kupcu omogočimo občutek obiska resnične trgovine, kjer si izdelek lahko ogleda do najmanjše podrobnosti. Če mu postrežemo s 360-stopinjsko fotografijo, bo ta izkušnja še boljša. Prednost takega prikaza je v tem, da se kupcu ni več treba zanašati na fotografije izdelka, kot mu ga mi želimo pokazati, ampak mu omogočimo samostojno in neodvisno raziskovanje. S preprostim premikanjem miške lahko kupec izdelek, ki ga zanima, obrača in vrti, si ga približa ali oddalji. Tako sam nadzoruje, kako si želi izdelek videti in katere podrobnosti so mu pomembne. Vse to je kakovostno nadomestilo občutka, ki ga kupec dobi v fizični trgovini, ko s police vzame izdelek v svoje roke.

Bolj ko spletnemu kupcu omogočimo doživeti spletno trgovino, ki je čim bliže izkušnjam iz sveta fizičnih trgovini, bolj vam bo zaupal, se odzival s pozitivnimi komentarji in se hitreje odločil za nakup vašega izdelka. Privlačne in profesionalne fotografije povečujejo prodajo, zmanjšujejo reklamacije in pritožbe ter povečujejo zvestobo kupcev. Temu potrjujejo tudi mnogi uspešni spletni trgovci, ki investirajo v lastne fotografske studie. Ker se splet pospešeno razvija v smer, ki daje vizualnim vsebinam vse večji pomen, za uspešno prodajo površne in nekakovostne fotografije že dolgo niso več sprejemljive.

28. 6. 2017