Jurijana

Marketinško-komunikacijske aktivnosti za ponudnika turističnih nastanitev


Jurijana je sodoben, prostoren in udoben apartma v popolnoma novi hiši. Na idealni lokaciji ob vznožju Julijskih Alp je namenjen turističnemu oddajanju gostom z višjimi pričakovanji. Blizu priljubljenih turističnih točk, a dovolj oddaljen, da zagotavlja mir za počitek. Na odličnem izhodišču za izlete in obiske naravnih znamenitosti v okolici je kot nalašč za družinske počitnice.

Naročniku smo pomagali pri razvoju storitvene blagovne znamke Jurijana, od poimenovanja, pozicioniranja, oblikovanja celostne grafične podobe, do njenega lansiranja. Naše delo je vključevalo tudi snovanje diferenciacije od konkurence in dodane vrednosti gostom Jurijane. Pripravili smo zbirko materialov za predstavitev ponudbe in za marketinške aktivnosti, od fotografij do predstavitvenih besedil v več jezikih.

Glede na značilnosti ciljne publike in tržne razmere smo prepoznali dva ključna tipa komuniciranja s potencialnimi strankami, in sicer preko digitalnih kanalov in preko živih stikov s fizičnimi materiali. Vzpostavili smo profile na Google My Business, na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, na rezervacijskih portalih Airbnb in Booking.com, namestili programsko opremo za upravljanje rezervacij in realizirali spletno mesto. Pripravili smo uredniško politiko, tekstovne vsebine in vrsto podpornih materialov, s katerimi gostitelj izkazuje gostoljubnost in svoj profesionalen odnos do gostov – od njihovega povpraševanja, prihoda, bivanja do slovesa: navodila za pot, prijava ob prihodu, paket dobrodošlice, hišni red, namigi, kako izkoristiti čas bivanja in koristne informacije, zahvala za obisk itd.

Naročniku smo tako pomagali, da je njegova ponudba postala vidna in opazna na trgu, visoke ocene gostov pa potrjujejo njeno dodano vrednost in razlikovanje od konkurence.