10 poslovnih razlogov za outsourcing marketinga

Podjetja se odločijo za outsourcing marketinga zaradi koristi na različnih poslovnih področjih, ne samo pri neposredno marketinških aktivnostih. Kateri so najpomembnejši razlogi?

1. Večja osredotočenost podjetja

Zunanji strokovnjaki prevzamejo odgovornost za vodenje in izvajanje marketinških aktivnosti, pri tem pa razbremenijo naročnika, da se lahko zato bolje osredotoči na svojo osnovno dejavnost in lastne ključne kompetence.

2. Sprostitev sredstev podjetja

Outsourcing omogoča preusmeritev sredstev iz nestrateških dejavnosti na tiste, ki imajo največji vpliv na poslovno uspešnost. Podjetje lahko tako sprosti tudi finančna sredstva in jih nameni za izvajanje in razvoj najpomembnejših dejavnosti. S tem postaja večji specialist na svojem področju.

3. Več znanja in izboljšanje poslovnih procesov

Zunanji strokovnjaki v poslovno okolje naročnika prinesejo novosti v obliki specializiranih znanj, veščin in orodij in tako prispevajo k njegovi večji produktivnosti in učinkovitosti. Sodelovanje z zunanjimi strokovnjaki pa pomaga tudi pri izboljšavah in višjim standardom poslovnih procesih.

4. Nove moči

Podjetja, ki doživljajo rast, širitev na nove trge, spin-off iz matične družbe in izgubo lastnih strokovnjakov, z outsourcingom rešijo problem pomanjkanja lastnih virov - in s tem pridobijo nove moči za hitro doseganje zastavljenih ciljev.

5. Nižji stroški dela

Stroški lastnega marketinškega oddelka so pogosto skriti in podcenjeni. Z outsourcingom podjetje prihrani pri stroških za zaposlitev, upravljanje, šolanje in opremo zaposlenih sodelavcev.

6. Prehod od fiksnih k variabilnim stroškom

Del fiksnih stroškov podjetja se spremeni v variabilne, saj z outsourcingom nihajo glede na obseg dela. Nastajajo le stroški za dejansko opravljene naloge. Podjetje pridobi boljši nadzor nad operativnimi stroški, kar mu omogoči prilagajanje svojim finančnim zmožnostim in lažje načrtovanje.

7. Razbremenitev bilance poslovanja

Podjetje lahko iz svoje bilance poslovanja odstrani operativni in kapitalski izdatek za izvajanje marketinške dejavnosti in ta strošek preoblikuje v plačilo za zunanjo storitev neposredno iz ustvarjenih prihodkov.

8. Zmanjšanje tveganj

Z outsourcingom podjetje zmanjša svoja tveganja, ki bi nastala pri naložbah v opremo, kadre in procese.

9. Lažje upravljanje in nadzor

Zunanji strokovnjaki, odgovorni za vodenje in izvajanje marketinških aktivnosti naročnika, vodijo ekipe strokovnjakov različnih strokovnih profilov, spremljajo potek in merijo uspešnost projektov ter poročajo naročniku o doseženih rezultatih na način, ki mu pomaga sprejemati nadaljnje odločitve.

10. Večja kakovost storitev in zadovoljstvo strank

S profesionalnim pristopom in komunikacijskimi rešitvami outsourcing marketinga pomembno prispeva k izboljšanju odnosov s strankami. Spodbuja tudi večjo kakovost storitev naročnika v odnosu do strank, kar zagotavlja njihovo zadovoljstvo.

12. 3. 2017